Recenze: Čarodějova nevěsta (#2)

Orig. název: The Ancient Magus' Bride
Autor: Kore Yamazaki
Ilustrace: Kore Yamazaki
Překlad: Anna Křivánková
Vydáno: Crew, 2018
Počet stran: 184

Čise si začíná v Eliasově domě zvykat, avšak stále ji trápí nejrůznější otázky. Proč se jí vlastně čaroděj Elias ujal? Jaké jsou jeho skutečné záměry? Proč jí neřekl, jaké nebezpečí jí hrozí? A v neposlední řadě – co je to za podivnou bestii, která obchází nedaleký kostel a trhá na kusy místní obyvatele?

Na začátku roku jsem se zařekla, že se opět pustím do četby komiksů a mangy. A zatím svůj slib plním, a celkem svědomitě... Tolik komiksů, co jsem přečetla za poslední dva měsíce jsem nepřečetla ani za minulé tři roky. A taky díky tomu možná i splním svou čtenářskou výzvu. Prostě samá pozitiva :-D V téhle mojí osobní výzvě mi vydatně pomáhá Nakladatelství Crew, kterému moc děkuji.

Na druhý díl Čarodějovy nevěsty jsem se moc těšila. První díl mě příjemně překvapil, a hned po jeho dočtení jsem se nemohla dočkat dalšího. Je to pro mě návrat ke čtení mangy po strašně dlouhé době, a pravda je, že jsem se po sérii Čarodějova nevěsta koukala už dlouho. A to i díky překrásným obálkám. Ani druhý díl není výjimkou, jeho obálka je snová, a neskutečně se hodí k magii, která je samozřejmostí této série.

Jen rychlá technická, jedná se o mangu, a to znamená i jiný styl čtení. Kniha se čte odzadu, a ještě k tomu zprava doleva. Ale nemusíte se bát, na tenhle styl čtení si velmi rychle zvyknete. Je to trošku nezvyk, ale není na tom nic strašného. Je to dokonce jedna z věcí, která mě u mangy baví. Byla jsem zvědavá na vývoj v příběhu. První díl byl hodně seznamovací, a co se dvojky týče, už se toho odehrává více a děj je akčnější.

Postavy jsou skvělé. Čise je moc milá hlavní hrdinka. Stejně jako my čtenáři, teprve se do kouzelného světa, plného víl a magie, dostává a snaží se ho pochopit. Jejím věrným průvodcem je Elias, nebo čaroděj, chcete-li. Je to natolik sympatická postava, že už jen díky němu jsem si příběh zamilovala. Samozřejmě nastávají momenty, které mají ověřit pouto mezi čarodějem a jeho učnicí, ale díky tomu jsou postavy ještě sympatičtější.

Musím říci, že po tomhle díle jsem zvědavá, jak se bude vše ubírat dál. Ale rozhodně se mám na co těšit. Série je stále aktuální, před několika týdny vyšel desátý díl, a už v květnu se můžeme těšit na další. Do té doby mám rozhodně co dělat.

Čarodějova nevěsta je neskutečně roztomilá manga. Do kreseb jsem se zamilovala na první pohled, a ani druhý díl mě v tomto ohledu nezklamal. Po přečtení druhého dílu jsem ještě více zvědavá na třetí díl. Dvojka skončila zajímavě, a já se nemůžu dočkat jak bude cesta Čise a Eliase pokračovat. Za mě obrovské doporučení!

10/10