pátek 3. listopadu 2017

Otevíračka #24


Pátek třináctého? Jak pro koho, mě přišel tenhle obří balíček od nakladatelství Omega. Poslední dobou se mi doma nakupilo několik knih, takže mám dost čtení do budoucna. Tyto novinky jsou všechny skvělé podle anotace, ale i obálky vypadají skvostně. Teď mám z této trojice knih rozečtenou jednu, a je to pecka :)


Strom lží 

Anotace:
Faith vždy obdivovala a zbožňovala svého otce - reverenda Sunderlyho, jednoho z nejslavnějších přírodovědců své doby. A stejně jako otec vždy milovala vědu, i když jako dívka se mohla jen dívat a nedávat najevo svou chytrost. Nikdy si nestěžovala, dokud hrozící skandál nepřinutí její rodinu opustit rodný Kent a uchýlit se na maličký ostrůvek Vane...

Shannarovy elfeíny

Anotace:
Padesát let po pádu Temného mága se do Čtyřzemí vrací zlo. Démoni ve vedení Dagda Mora se derou ven ze svého temného žaláře a jejich jediným cílem je smrt posledního elfa. Nyní je jedinou nadějí celého Čtyřzemí mladičký Will Ohmsford, který musí pod vedením druida Allanona odhalit svou skrytou moc a ochránit elfskou princeznu. 

Listen to my heart: Moje láska k životu

Anotace:
Chci vám říct jen to důležité. Žádné kudrlinky. Prostě tak, jak to doopravdy bylo. Těmito slovy představila Marie Fredriksson se spoluautorkou Helen von Zweigbergk tuto knihu. Její život byl dramatický. Vyrůstala v bídě ve švédské provincii, její rodina byla těžce poznamenána tragickým úmrtím její sestry. Mladá Marie prorazila ve Švédsku již jako dívka a Roxette se brzy stali celosvětově známými.