pondělí 24. července 2017

Otevíračka #17



Ahoj! 
Za pár dní jedu na tábor, tak se ještě snažím dohnat co se dá, a do toho mi přijde kniha k recenzi.. no co se dá dělat, pojede se mnou! Myslím si, že tato novinka od nakladatelství Omega, která mi dorazila jako předrecenzní výtisk, mě nenechá v klidu a já jí přečtu během volného času. Aspoň v to doufám, když mě děti nechají na pokoji.. prostě budou muset! 
 A o jakou knihu se jedná?


Skvěle zabalená s pár informacemi a názory na knihu.. Opravdu se mám na co těšit!


Jedná se o knihu Blackout, vycházející v říjnu. Teď je to zatím paperback, ale nebojte, oficiální vydání bude mít pevné desky, tak jak jsme zvyklí! Snad tu recenzi stihnu napsat, domů se vrátím až za tři týdny, takže se vám tímto omlouvám za neaktivitu. ALE!! Mám pro vás malé překvapení! Neprozradím vám ho, ale řeknu, že mám obrovskou radost! A vy ho poznáte během několika dní a věřím, že budete nadšení! :)

Anotace:
Jednoho chladného únorového dne zhasnou světla v Itálii. A nejen tady. Chvíli nato ve Švédsku, pak v Německu, Francii, Rakousku, Belgii a Holandsku. Všude v Evropě se hroutí elektrická síť, přestanou fungovat výtahy, vlaky metra uvíznou v tunelech..
Bývalý italský hacker a programátor Piero Manzano věří, že ví, kdo je za to zodpovědný, a tak se to snaží sdělit odpovědným orgánům. Ale nikdo mu nevěří. Až francouzský komisař Europolu Francois Bollard je ochoten ho poslouchat.

Až dočtu Half Wild, je Blackout na řadě, a už jen podle anotace to vypadá na skvělou jízdu, tak snad se nepletu. Děkuji za knihu nakladatelství Omega! Vaše knihy mě poslední dobou stále více překvapují (příjemně samozřejmě)!