pondělí 24. července 2017

Humbook tag Marry Kiss Cliff

Zdravím,
říkejte mi Kat a nějak k tomu došlo, že bych tu měla přidávat příspěvky taky :D (díky naprostá knihomolka :D).

Chtěla bych vám tedy představit #humbooktag Marry Kiss Cliff, ve které jde o to, že si budu losovat jména mužských postav z knížek a rozhodnu se, kterého si vezmu, kterého jen políbím, a kterého nemilosrdně shodím ze skály. Jelikož ne všechny postavy, které humbook dal do svého tagu, znám, tak jsem si vybrala nějaké svoje.

Takže, jde se na to :D












1. kolo
Mal (Griša)
Ezra (Illuminae)
Lucien (Dvůr trnů a růží)

 No, všechny tyto postavy mají něco do sebe. Vzala bych si asi Ezru. Luciena bych políbila a Mala bych shodila. (pá pá).









 2. kolo
Cord (Tisící patro)
Mau (Národ)
Rhysand (Dvůr trnů a růží)

Jednoznačně shazuji Corda, vůbec mi totiž jako osobnost nesedl. Maua políbím, je to super charakter, ale bohužel nemá na Rhysanda, kterého bych si vzala.







 3. kolo
Atlas (Tisící patro)
Gerald (Zaklínač)
Temnyj (Griša)

Asi začnu tím, že bych shodila Atlase (a ráda). Temnyje bych políbila a Geralda bych si vzala, přece jen je to zaklínač a jako osobnost si myslím, že je úžasný.







4. kolo
Rime (Ódinovo dítě)
Callum 22 (Reset)
Aspen (Selekce)

Tákže... zřejmě bych shodila Aspena, ze začátku byl celkem fajn, ale později mi připadalo, že je strašně otravný. Calluma bych políbila a posledního Rimeho bych si vzala, kéž by to šlo i ve skutečnosti, protože jeho bílé vlasy a vlčí oči mě doslova pohltili.







5. kolo
Tamlin (Dvůr trnů a růží)
Dorian (Skleněný trůn)
Watt (Tisící patro)

Tak a tady je to pro mě těžší, protože jak Tamlin tak Dorian se mi na začátku líbili, ale teď jsem na hraně. Nejspíš bych asi shodila Doriana. Teď už jen co s Tamlinem a Wattem. Na Tamlinovi se mi líbí, že se dokáže proměnit a že je ochranářský, možná až moc. Takže Tamlina pouze políbím a Watta si vezmu, aspoň si budeme trošku rozumět v oblasti počítačů. :D




6. (a poslední) kolo
Chaol (Skleněný trůn)
Bastian (Saeculum)
Maxon (Selekce)

Maxone, jsi zajímavá postava, ale prostě si mi nesedl, tak se dobře proleť. Chaol bude pro mě pořád spíš kamarád, takže ho pouze políbím. No a poslední kdo mi zbyl je Bastian, který se mi na začátku nelíbil, ale jak jsem se dostávala dál, tak jsem ho začínala mít čím dál víc ráda. Takže Bastiana bych si vzala.



Doufám, že se vám tag #marrykisscliff líbil a pokud si ho chcete zkusit také, tak zajděte na oficiální stránky Humbooku přímo zde -> http://humbookfest.cz/humboocky-marry-kiss-cliff-tag/