pondělí 26. června 2017

10 knižních dní - 4 knižní hrdinové


Ahoj! 
Jsem tu s článkem, který pokračuje v projektu 10 knižních dní. Pomalu se blížíme ke konci, ale už mám v plánu spoustu jiných vyplňovaček. Omlouvám se za malou aktivitu, škola mi dávala docela zabrat.. naštěstí mám už ale všechno vyřešené, a můžu se naplno věnovat knížkám.

Dneska bych Vám chtěla přiblížit 4 knižní hrdiny. Čím a jak si získali mou oblibu? Pojďme se do toho pustit ;) Musím hned na úvod říct, že oblíbených postav mám strašně moc a tohle nebyl zrovna jednoduchý výběr...





Alyssa
Tato hrdinka je ze Šepotání, které jsem si zamilovala. Celá série byla úžasná a mě mrzí, že už je konec. Říše divů hozená trochu jiným směrem mi nejdřív přišla jako fatální krok vedle, ale nakonec jsem se s ní loučila velmi nerada. Alyssa jako hlavní postava byla naprosto geniální. Praštěná (správně), odvážná, milá, sympatická.. mohla bych pokračovat dlouho. Jsem zvědavá jaká bude v Běsnění, nechávám si ho na září, abych byla čerstvá na Humbook.. 









Thorin

Tentokrát sáhnu trochu do minulosti, ke geniální knize Hobit, která mě provází už hrozně moc dlouho. Kdo jste četli (nebo viděli filmy, podstata Thorina je stejná), víte, že to byl arogantní prevít, a teď asi kroutíte nad mým výběrem hlavou. A já se nedivím. Ale během knihy jsem se vžila do jeho situace, a pochopila, že to je vlastně chyba. Snažil se získat zpátky svůj domov pro svůj lid, za který byl schopný dýchat. A že bylo potřeba trochu arogance? To se dá odpustit. Těm kteří Hobita nečetli nebudu prozrazovat konec. Jen řeknu, že si zasloužil něco lepšího, a vždycky když Hobita znova dočtu je mi z jeho osudu neskutečně smutno.






Hermiona 
Myslím, že nemusím představovat odkud tato hrdinka je. Už jako malá, když jsem viděla Harryho, pro mě byla Hermiona vzorem. Chytrá a přátelská, hodná. Vždycky jsem chtěla být jako ona. Dalo by se říct, že i díky ní jsem se našla v knížkách a za svoje knihomolství se nestydím, vždyť i ona taková je a co dokázala! Jen mě trochu mrzí, že mi na táboře, který letos máme s HP tématem, vyfoukla tuto roli jedna holka. Já, totální Nebelvír budu kvůli tomu ve Zmijozelu... nic proti, mám Snapeovu kolej ráda (skoro stejně jako Nebelvír), ale Hermionu jsem si fakt chtěla zahrát já! 








Chaol
Skleněný trůn je poslední dobou obrovským hitem a já se k jeho fanouškům ráda hlásím. Viděla jsem různé debaty kdo je lepší, jestli Dorian nebo Chaol. Vážně, kdo se rozmýšlí? Chaol je jasným tahounem celého příběhu. Líbí se mi jeho charakter, odvážnost a tajemnost. Už od začátku mu fandím, a budu v tom rozhodně pokračovat. Zatím jsem u druhého dílu, pomalu se na svém seznamu posouvám ke třetímu.. Snad mě Chaol nezklame.








Mějte se krásně, budu se těšit u dalšího článku!