čtvrtek 11. května 2017

Otevíračka #15



Po trošku delší pauze jsem tu s novým článkem, kterým se chci pochlubit novými knihami, které mi přišly. Opět to jsou novinky z nakladatelství Omega, kterému tímto moc děkuji. Zkusila jsem štěstí i u dalších dvou konkurzů na recenzní výtisky, a opět to vyšlo!

Od minulého článku už uplynula docela doba.. prostě toho bylo moc, škola, akce.. teď už to snad bude lepší. Do toho se přidalo i zablokování veškerého psaní, a já nebyla schopná napsat ani řádku i když jsem se hodně snažila. Stává se Vám to někdy?ˇ

Ale teď už k samotným knihám. Přišly mi dvě, tři dny po sobě. 





Obě dorazily pečlivě zabalené, ale to už je u Omegy jistotou. Co oceňuji je to, že zbytečně knihu nebalí do tuny papíru.


Tady je první. Už obálka je dost lákavá, a doporučení čtenářů taky. Jsem zvědavá jaká bude.

Anotace:
V závodech o kontrolu nad obnovitelnými zdroji energie se jedna z obřích energetických společností dostane ke kontroverzní technologii, jejíž podstatou je schopnost přenášet hmotu z daleké minulosti. Jejím největším tajemstvím se stanou Nové Pompeje, replika starověkého města plná Římanů, kteří byli těsně před výbuchem sopky přeneseni v čase...


A tou druhou je Dcera čarodějnice, kde se konečně vrátím k fantasy. Vkládám do ní velké naděje, tak snad nezklame.

Anotace:
 Je jaro roku 1628 Mladá Bess Hawksmithová vidí, jak se tělo její matky houpe na Stromě oběšenců. Ví, že ji před stejným osudem může zachránit jen jeden muž - Gideon Masters, čaroděj. Také ví, že za jeho pomoc zaplatí vysokou cenu. 
Anglie, současnost. Elizabetch žije tichým životem. Celá staletí strávila o samotě. Po celou tu dobu se stěhovala z místa na místo, přežila morové epidemie, války a také žal, jenž nesmrtelnost přináší...

Jak se Vám knihy líbí? A chystáte se někdo na Svět knih? Třeba se tam potkáme! :)