pátek 14. dubna 2017

Otevíračka #14


 Včera mi dorazil balíček s dvěma knihami, které mě hned na první pohled zaujaly. Nakladatelství Omega sem tam vyhlásí recenzní konkurz, a já si řekla proč ne, zkusím štěstí. A hele, povedlo se! Knihy dorazily, a já z nich mám neskutečnou radost. Jejich žánr není zrovna můj obvyklý, ale chci se trochu přesměrovat na jiný druh knížek. Tak jsem zvědavá jak to se mnou dopadne.. 
Ale co za knihy mi přišlo?




Z Omegy jsem nikdy nic neobjednávala, a tak jsem byla zvědavá jak knihy dorazí. A i když nebyly v bublinkové folii, byly naprosto v pořádku.


Tak to jsou mé nové úlovky! Konkurz jsem zkoušela s tím, že by se na mě mohlo s jednou usmát štěstí, vůbec jsem nečekala, že dorazí obě... snad je do měsíce stihnu přečíst a napsat na ně recenzi.







Anotace : 
Svět se změnit. Kvůli prudkému nárůstu počtu upírů byly v některých městech zřízeny karanténní oblasti obehnané hradbami, takzvaná města Chladu. Uvnitř nich jsou spolu s upíry izolováni také lidé, z nichž někteří jsou Chladní  - nakažení, a pravděpodobně se z nich také stanou monstra. Pro zajištění bezpečnosti normálního světa jsou hradby pečlivě střeženy a nikdo je nesmí překročit.













Anotace:
Rodinu mladé Deborah postihne velké neštěstí, které na ní zanechá stopy mnoho dalších let. Její otec beze stopy zmizí. O pár let později ji opustí i matka a jediným, kdo jí zůstane je mladší bratr. Ví, že se o něj musí postarat za každou cenu. Jednou z možností je milostný poměr s vysoce postaveným důstojníkem.