úterý 21. března 2017

Přírůstky - Leden 2017



I když je už březen, dokopala jsem se k sepsání přírůstků za leden... Pozdě, ale přece ;) Jeden z důvodů je, že články byly a druhý, že jsem si nebyla jistá finální podobou. Opravdu jsem nechtěla opisovat anotace nebo přidat jen fotky knih.. 

Celkově se mi knihovna rozrostla o sedm knih, ke kterým jsem se dostala různými způsoby. Chci letos přečíst pokud možno co nejvíce knih které mám doma, ale občas prostě neodolám a nějakou tu novou si pořídím. Ale v lednu jsem se celkem držela na uzdě ;)




Stopaře jsem si pořídila po horách kde jsem na něj dostala doporučení. Nejdřív jsem se na něj moc netvářila, ale ti kteří můj blog sledují ví, že jsem si ho zamilovala. Má něco přes 100 stránek a já si ho pořídila na Megaknihách za babku. Rozhodla jsem se, že při příští objednávce knih si pořídím druhý díl, který mě láká už hrozně dlouho. Recenzi  na první díl si můžete přečíst TADY.



Největší zlo je, když Vás kamarádky vytáhnou na nákupy, a jen tak projdou kolem knihkupectví. Samozřejmě jsem se odtrhla a šla se tam juknout. První na co mi padl zrak byla právě Illuminae, na kterou koukám dost často na instagramu, kde se stala obětí mnoha fotek. Když jsem si v ní zalistovala byla volba jasná, jenže mi cena přišla dost přemrštěná, a tak jsem si ji večer objednala o stovku levněji. Zatím jsem se k ní nedostala, ale vážně se snažím!



Stařec a moře byl lednovým čtením ve skupině My čteme. Myslela jsem si, že se stihnutím termínu na přečtení nebudu mít problém, ale samozřejmě jsem knihu dočítala na poslední chvíli. To je tak, když Vás vypeče knihkupectví a datum kdy má knížka přijít spletou. Chtěli jsem si ji vzít na hory, kde jsem se měla celý týden válet, ale kniha dorazila až po mém návratu, když už jsem měla rozečteného něco jiného. Kdo knihu ještě nečetl, tak by to měl napravit, protože je opravdu skvělá. Recenze TADY.



Nevím jak se to mamce povedlo, ale přinesla mi komiks Spidermana. V knihovně tyhle knížky nevedou, a tak je to pro mě dodnes malou záhadou. Komiksy jsou moje srdcovka a Marvel taky, takže jsem byla nadšená. A protože jsou komiksy v mé knihovně opravdu pomálu, sháním je teď kde se dá. Kamarád má doma celou sbírku, tak se mi to snad jednou taky povede.



Jako poslední jsem si našla na burze, kterou pořádá každý měsíc místní knihovna, tři knihy, které mě zaujaly na první pohled. Všechny mají hodně přes 500 stran, a celá série má 10 dílů. Mám to jako malou neoficiální výzvu, sehnat si zbývajících 7 dílů. Ale bohužel ani jedna z těch co mám není první díl, takže na čtení zatím nejsou, a začínat šestým dílem se mi nechce. Držte mi palce, ať je seženu! 


Tak takový byl můj leden. Jaké knihy jste si pořídili Vy? :)