sobota 18. března 2017

Otevíračka #12


Vítám Vás u dalšího rozbalování nové knihy. 
V březnu vychází pár knih které mě zajímají, a mám to štěstí, že mi od Megaknih přišla jedna z nich jako recenzní výtisk. Bohužel jsem se s pošťačkou, která mi knihu nesla, minula o nějakých 10 minut (a to mě fakt hodně mrzelo), takže jsem si pro knihu musela doběhnout na poštu. A protože jsem se na ní neskutečně těšila, těsně před zavíračkou jsem odtamtud vítězoslavně odcházela s balíkem v ruce.

Poslední dobou narážím na kritizování článků tohoto typu... Přijde mi to nesmyslné. Buď mě článek zajímá a přečtu si ho, nebo ho prostě neotevřu a jdu dál. Já jsem za tyhle články ráda. Je pro mě důležité v jakém knihy dojdou stavu, a otevírací články se mi zdají jako perfektní způsob jak zjistit víc. A taky se ráda mrknu, jaká knihy kdo získal :)

 Co si o tom myslíte Vy?


Megaknihy jsou pro mě naprostou jistotou. Nikdy se mi nestalo, že by byla kniha poškozená. Vždy je skvěle zabalená v bublinkové folii a kartonu.


Nádhera! Hned po rozbalení jsem si ji zamilovala. Ta vystouplá zlatá písmena jsou neskutečně krásná. Jsou i na hřbetu a díky tomu vypadá v knihovně překrásně! A samozřejmě nechybí ani bonusy- záložka a samolepka. Olepený už mám diář, peněženku, mobil... a rozhodně toho bude v budoucnu víc!

Anotace:
Příběh Fantastická zvířata a kde je najít začíná v roce 1926, kdy se Mlok Scamander - kterého hraje držitel Oscara Eddie Redmayne - vrací z cesty po světě, během níž si našel a zdokumentoval pestrou škálu kouzelných tvorů. Nakrátko se zastaví v New Yorku a zase by z něj bez nehody odjel... nebýt nečara Jacoba, ztraceného magického kufříku a útěku několika Mlokových fantastických stvoření, která by mohla způsobit světu nečarů i čarodějů pořádné problémy...

Moc děkuji knihkupectví Megaknihy za recenzní výtisk, moc si toho vážím!
Pokud máte zájem o knihu, můžete si ji zakoupit ZDE.