středa 8. března 2017

Otevíračka #11


Konec února byl na knihy opravdu bohatý, přišly mi dvě, a z obou mám obrovskou radost. První knihou bylo Moudré z nebe (recenze), a tu druhou bych Vám chtěla představit tímto článkem. Jedná se o recenzní výtisk za který bych moc chtěla poděkovat nakladatelství Cosmopolis! Z této spolupráce mám obrovskou radost, protože nabízejí úžasné knihy a domluva s nimi je opravdu skvělá!

Díky této spolupráci jsem si uvědomila že už je to rok co mám tento blog a až teprve letos jsem se mu začala plně věnovat. Mnoho věcí se změnilo - styl psaní článků, vzhled blogu, má vlastní osobnost... Ale mnoho se zlepšilo, třeba můj písemný projev nebo rychlost čtení. Postupem času ale zjišťuji, že radost z nového čtenáře, milého ale i nemilého komentáře nebo sdílení článku se stále zvyšuje. A když se na někoho jako jsem já usměje štěstí, a dostane možnost s nějakým nakladatelstvím spolupracovat, je to neskutečný pocit. Spolupráce je odměna za odvedenou práci. Netvrdím, že můj blog je dobrý, má hodně much na kterých pracuji, ale je důkazem toho, že z nuly se dá vypracovat někam dál.

Ale teď už ke knížce!



Opět pečlivě zabalená. I přes to že jsem měla celý týden volno jsem stávala v osm abych poštu nepropásla, ale stejně jsem jim šla otevřít v pyžamu a s vlasy na jednu stranu. Ale knížku mám, a to je hlavní!


A tady je! Druhý díl Lásky podle Shakespeara. Tuto sérii jsem si neskutečně zamilovala, už jen kvůli nádherným obálkám. Tahle je krásně sluníčková, doslova mi rozzářila celý den :)

Anotace:
Aubrey Priceová má před sebou posledních pár týdnů studia na Torontské univerzitě. To, co mělo být nejkrásnějším obdobím jejího života, se pro ní stává utrpením. Tajný vztah s Danielem Grantem, asistentem na katedře angličtiny, čelí mnoho překážkám. Jeho odhalení by obzvlášť Daniela stálo nejen pověst, ale i celou kariéru. Oba doslova odpočítávají minuty, než budou moci být konečně otevřeně spolu. Mezitím hledají útěchu v tajných vzkazech a tolik výmluvných slovech Shakespearových dramat a sonetů. Dokážou svou zakázanou lásku udržet v tajnosti?


Za recenzní výtisk bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Cosmopolis!