středa 1. března 2017

Otevíračka #10



Minulý týden byl na nové knihy velmi štědrý, přišly mi hned dvě, a udělaly mi obrovskou radost :) Dnes bych se chtěla s Vámi podělit o jednu z nich. A proč je nedám do jednoho článku? Protože jsem obě dostala a nepřijde mi vůči nim správné je dávat do jednoho článku. Obě si zaslouží svůj vlastní ;)

První kniha je dost jedinečná, protože se jedná o recenzní výtisk přímo od autora. Nikdy předtím se mi tohle nestalo, a když jsem dostala zprávu na facebooku, že by byl rád kdybych mu napsala upřímný názor na jeho knihu, byla jsem nadšená. Přečetla jsem si anotaci a řekla si, proč ne? Už podle ní totiž bylo jasné, že se u knihy budu dost bavit ;) 
Tušíte o jakou knihu se jedná? 



Je to kniha Moudré z nebe od Richarda Skolka, kterému bych chtěla moc poděkovat za zaslání a přidání věnování, které mě velmi mile překvapilo. Takových knih si vážím snad úplně nejvíc co to jde :)

Anotace:
Kniha Moudré z nebe je dětským deníčkem, který je však určen dospělým čtenářům. Nenajde zde žádnou literární uhlazenost, žádný vysoký styl, jen vyprávění malého kluka, který si nebere servítky, často odbíhá od tématu a plete páté přes deváté.

Znáte Moudré z nebe? Nebo jinou knihu od Richarda Skolka?