středa 22. března 2017

10 knižních dní - 9 plánovaných knih


Ahoj!
Na dnešek v projektu 10 knižních dní vyšlo 9 plánovaných knih. Tedy knih, které si chci přečíst. Myslím, že je to nejvíc obtížný úkol v této výzvě, protože můj seznam knih které mám v plánu je pěkně dlouhý, a vytřídit těch devět nebylo vůbec jednoduché.




Jop, touhle knížkou tady mávám pořád, ale skutek utek. Mám před sebou ještě 30 stran Fantastických zvířat, pak poslední díl Lásky podle Shakespeara a jdu na ní! Je možný, že se jí vyhýbám už od ledna? Můj problém je jednoduchý, neumím číst víc knížek naráz. 


Po dočtení druhého dílu Skleněného trůnu jsem si dala od této série pauzu, ale už mám zase chuť se k ní zase vrátit. Čtení prvního nebo druhého dílu bylo jako exploze. Večer jsem si sedla a byla schopná číst klidně 24 hodin v kuse. Kdybych jí četla celou najednou, tak bych si jí vůbec neužila, proto ta pauza.


Knihu jsem měla vypůjčenou z knihovny když vyšla, ale po přečtení pár stran jsem jí už musela vracet kvůli rezervaci dalšího zájemce. Od té doby jsem se k ní nedostala, a doma mám druhý a třetí díl. Rodinka si myslela, že mám jedničku přečtenou a chtěli mi udělat radost dalšími díly. Je to skvělý, ale zároveň mučení!


Fangirl je jednou z těch knih, které mi nepřečtené leží doma. Už jsem jí tolikrát měla v ruce, ale vždycky do toho něco vlezlo. Rainbow Rowellová je mojí oblíbenou spisovatelkou a dost mě mrzí, že jsem si na její vlastně nejznámější dílko nenašla čas.


Hra o trůny je kniha, které by se měl dotknout každý knihomol. Před dvěma lety jsem to zkoušela, ale po padesáti stránkách jsem ji odložila a řekla si, že ji zkusím později. Seriál jsem zkoušela, a úspěšně zvládla první sérii. Třeba se mi to už letos konečně povede a knížku udolám.


Sherlock je prostě moje, ale nečetla jsem ho. Jo, zvláštní, proto to chci napravit. Tuhle knížku jsem dala sestře pod stromeček a moc se jí líbila. Od té doby do mě rejpe abych si jí přečetla, když pořád něco čtu. Právě proto že něco pořád čtu jsem se k ní ještě nedostala. Jsem zvědavá na Sherlocka v originálním pojetí.


První a druhý díl aristokratky jsem si ukořistila na burze. Hrozně se mi líbí obálky a mnoho nadšených recenzí, které by mě časem donutily si knihy koupit. Taky mi přečtení knihy splní jeden úkol ve Čtenářské výzvě kterou chci letos dokončit co nejdřív, a nedodělávat ji opět na poslední chvíli.


První důl Rudé královny jsem četla asi před půl rokem a moc se mi líbil, ale k jejímu pokračování jsem se zatím bohužel nedostala. Trochu mě odrazují komentáře na Databázi knih, ale zase se chci dozvědět jak to dopadlo.. Ano, plánuji jí, ale zatím si ji nechám stranou.


A poslední knihou je Sen noci univerzitní, na kterou se právě teď chystám. Oba dva předchozí díly jsem si zamilovala a už se nemůžu dočkat až si přečtu i ten poslední. Je mi líto, že už je to konec, ale co se dá dělat.

Tak to je pro dnešek vše! Dalším dnem bude osm obálek, a slibuji že budou opravdu nádherné!