úterý 21. února 2017

Otevíračka #9


Minulý týden mi přišel balíček z Megaknih, kde si poslední dobou objednávám všechny knížky. Zrovna tuhle jsem si pořídila kvůli projektu My čteme, a když jsem jí tam uviděla doslova za babku, musela jsem ji mít! Vlastně jsem jí ani kupovat nechtěla, ale když byla tak levná... to prostě nešlo, jistě chápete. Megaknihy mám moc ráda, nejenže je s nimi parádní domluva, mají nízké ceny, ale hlavně Vám knížka přijde do dvou dnů. A když se na nový přírůstek těšíte, tak je to naprostá pecka :) 
Tušíte o jakou knihu se jedná?






Vždycky u balíčku ocením když je pořádně zabalený. U Megaknih se mi zatím (a doufám, že to tak bude i dál) nestalo, že by byla kniha nějak poškozená. A bublinková folie je fajn bonus (prosím, že nejsem sama kdo jí praská?) :D


A tady je Opatství Northanger od Jane Austenové. Tuhle skoro 300 stránkovou knížku jsem sehnala za 80 Kč. Myslím si, že ta cena je naprosto parádní ;) Samozřejmě nesmí chybět ani záložka se samolepkou :)

Anotace:
V mondénních anglických lázních Bath bývaly v době Jane Austenové mladé slečny uváděny do společnosti, aby se obrousily a pod dohledem matinek získaly žádoucí partii. Hrdinkou příběhu je Catherine, dcera venkovského faráře, upřímné, bezelstné, radostné stvoření které se v nezvyklém prostředí vedle vítaných radovánek setká i s nejednou nástrahou. Hlavu má popletenou hrůzostrašnými gotickými romány, tehdejší oblíbenou dívčí četbou, a často vidí i v úkazech zcela běžných romantické drama.

Kniha se čte ve skupině My čteme na Goodreads, a já se jí pomalu ale jistě prokousávám.. Mám v plánu ji co nejdříve dokončit, čeká na mě další parádní knížka, ale tu si zatím nechám pro sebe ;) 
Četli jste něco od Jane Austenové?