neděle 12. února 2017

Otevíračka #8


Před pár dny se mi povedlo navázat spolupráci s nakladatelstvím Cosmopolis, ze které jsem neskutečně nadšená! Paní se kterou jsem si psala byla velmi milá a hlavně vstřícná. Hned po tom co jsem se odhodlala a napsala jim, odpověď přišla během chviličky. A o dva dny později po domluvení už jsem měla knihu doma. Mile mě to překvapilo :)
 Cosmopolis nabízí mnoho úžasných knih, ale jaká mi padla do oka?




Kniha byla pečlivě zabalená, a tak jsem se do balíčku musela dostat silou :)


A tady je :) První díl Lásky podle Shakespeara, který je neskutečně nádherný jak vzhledem, tak obsahem. Na romantické knížky si moc nepotrpím, ale tahle mě opravdu baví. Už po dnešních pár hodinách čtení jsem za polovinou. 

Anotace:
Aubrey Priceové začíná poslední semestr jejího bakalářského studia na torontské univerzitě. Zdá se, že už brzy v poklidu dokončí svá studia Shakespearových děl. Pak se ale na katedře objeví nový asistent Daniel a Aubrey se do něj zamiluje. Ani jemu není chytrá, vtipná a nezávislá dívka lhostejná. Ale je tu přísný zákaz vztahů mezi učitelem a studentkou na univerzitě, fakt, že je Daniel děkanovým synem, a také jeho temné tajemství z minulosti...

Ještě jednou bych chtěla moc poděkovat nakladatelství Cosmopolis, udělali mi obrovskou radost! Mrkněte na jejich stránky, určitě si vyberete ;)