pátek 3. února 2017

Otevíračka #7


Už dlouho tu nebyl žádný článek s novými knihami, které mi přišly. Tentokrát bych se chtěla pochlubit se dvěma přírůstky které mi včera dorazily. Objednávala jsem si je na Megaknihách za opravdu parádní ceny, a jako bonus k nim samozřejmě přišla i záložka se samolepkou. Jedna z knih je doporučena známým, a po shlédnutí kousku filmu jsem neváhala a knihu si chtěla přečíst. A druhá? Na tu jsem měla zálusk už opravdu dlouho. Byla jsem neskutečně zvědavá na nezvyklou formu textu a všichni ji chválí, tak proč jí nezkusit? Obě mě zaujaly jak svou anotací tak i vzhledem.
Tušíte o jaké knihy se může jednat?




Knihy z Megaknih jsou vždy pečlivě zabalené. Tady už můžete tušit co mi přišlo ;)


Tak tady jsou :) Illuminae a Stopařův průvodce galaxií. Stopaře jsem začala číst, a naprosto jsem si ho zamilovala. Už brzo můžete čekat recenzi!








Anotace:
Je rok 2575 a dvě soupeřící megakorporace bojují o moc a s ní i o vzdálenou planetu, sotva víc než ledem pokrytý kus skály na konci vesmíru. Jen škoda že nikdo nevaroval lidi, kteří na ni žijí. A Kady a Ezra, kteří spolu skoro nemluví, najednou zjistí, že se musejí v husté palbě nějak dostat k evakuačním lodím, a i když to dokážou, nepřátelská flotila je bude pronásledovat.
















Anotace:
Tato bravurní parodie na sci-fi je dnes již klasické dílo. Komplikovaná a originální příběh začíná zničením Země, která musí udělat místo nové galaktické dálnici. Hlavní hrdina příběhu, docela obyčejný pozemšťan jménem Arthur Dent, má štěstí, s pomocí svého přítele Forda Prefecta, stopne kosmickou loď, a tak se mu podaří uniknout z místa katastrofy..








Četli jste některou z knih? Jak se Vám líbily? A co čtete teď? :)