úterý 14. února 2017

My čteme #4

Únor je dalším měsícem kdy se čte na skupině My čteme vybraná kniha. Zatím Vám neprozradím o jakou se jedná ;) Kniha je od známé spisovatelky, i když titul, o kterém dneska bude řeč, nepatří k jejím nejznámějším. Ale to vůbec nevadí. Do knihy jsem se zatím nepustila, ale četla jsem několik recenzí, které byly kladné. Už jen díky nim se na knížku těším. 

Minulý měsíc se četla kouzelná kniha Stařec a moře, na kterou si u mě můžete přečíst recenzi. Z knihy jsem byla nadšená, a už teď se nemůžu dočkat příštího měsíce, kdy se hlasuje mezi Hobitem, Vyhoďme ho z kola ven a Kyticí. Já mám jasného favorita :)

A o jakou knihu se jedná tento měsíc?


Opatství Northanger


Orig. název: Northanger Abbey
Autor: Jane Austen
Překlad: Eva Kondrysová
Počet stran: 200

Anotace:
V mondénních anglických lázních Bath bývaly v době Jane Austenové mladé slečny uváděny do společnosti, aby se obrousily a pod dohledem matinek získaly žádoucí partii. Hrdinkou příběhu je Catherine, dcera venkovského faráře, upřímné, bezelstné, radostné stvoření které se v nezvyklém prostředí vedle vítaných radovánek setká i s nejednou nástrahou. Hlavu má popletenou hrůzostrašnými gotickými romány, tehdejší oblíbenou dívčí četbou, a často vidí i v úkazech zcela běžných romantické drama.