pátek 27. ledna 2017

Omalovánky #1


Omalovánky jsem milovala už jako malá, a teď jsem se k nim po letech vrátila. Přiznám se, že jsem jim naprosto propadla, a každý den si proto dopřeji aspoň chvilku času na vybarvování. A protože mě to opravdu chytlo, rozhodla jsem se napsat několik článků (spíš fotočlánků) na toto téma, protože ke knihám se docela hodí


Stejně jako knihy mi neskutečně pomáhají vypustit z hlavy starosti, a myslet jen na barevné kombinace které na papíře vytvořím. Antistresové je opravdu přesné označení, protože si u nich neskutečně odpočinete :) Pro mě jako pro totálního patlala je tohle jedna z možností vytvořit na papíře něco pěkného, když nepočítám origami, ale to je trochu podvod..


Jako svoje první jsem si vybrala Kouzelné mandaly, které mi přijdou pro začátečníky jak dělané. Obrazce jsou nádherné a dobře se vybarvují. Vždycky jsem měla problémy s přetahováním, ale tyhle omalovánky mi to takřka znemožňují.

A tady je pár ukázek mého snažení :)










Vybarvujete nějaké antistresové omalovánky? Jaké? Budu moc ráda za tip, ty stávající mi začínají docházet ;)