neděle 1. ledna 2017

Čtenářská výzva 2017 - Databáze knih

 

Je tu nový rok, a s ním i další knižní výzva. Jako minulý rok právě jedna probíhá na Databázi knih. V této výzvě jde o to, že je zadáno 20 témat, a z každého musíte přečíst jednu knihu. Právě díky Databázi knih si můžete knihy přehledně ukládat, abyste viděli co jste splnili a co ne. Není za to žádná odměna, jedině dobrý pocit z toho že jste něco dokázali.

Minulý rok jsem se této výzvy (ale s jinými tématy) zúčastnila, a na poslední chvíli jí splnila. Letos jsem si řekla, že knížky nebudu nechávat náhodě, až na jednu výjimku. Knížky jsem si vybírala podle toho, jestli je mám ve své knihovničce a jestli jsem je četla. A takových je docela dost! A jaké knihy jsem vybrala? Podívejte se, třeba to někoho popostrčí a připojí se : Čtenářská výzva 2017

Jaké knihy byste vybrali Vy?




1. Kniha, která je starší než čtenář



2. Kniha, která je autorovou prvotinou


3. Kniha, která má na Databázi knih méně než 500 hodnocení


4. Kniha odehrávající se v budoucnosti


5. Kniha od severského autora


6. Kniha, jejíž děj se odehrává v Praze


7. Kniha od držitele Pulitzerovi ceny


8. Oblíbená kniha rodičů, prarodičů


9. Kniha, odehrávající se na ostrově


10. Kniha psaná formou deníku


11. Kniha od autora ze sousedního státu


12. Kniha od autora z žebříčku 100 
nejoblíbenější chautorů na Databázi knih


13. Kniha poprvé vydaná v roce 2017 





14. Kniha od českého autora


15. Kniha se zvířetem v názvu


16. Darovaná kniha





17. Kniha, která má jednoslovný název





18. Kniha s jménem v názvu


19. Kniha pohádek





20. Kniha, jejíž první věta začíná otázkou