neděle 6. listopadu 2016

Přírůstky za Říjen 2016


Ahoj!
Minulý měsíc se mi povedlo držet se na uzdě, ale stejně mi v knihovně přistálo 6 nových knih. Místní knihovna pořádala burzu knih, a tak jsem neváhala a zašla se podívat. Od tamtud jsem si odnesla dva díly Bridget Jonesové, Kouzlo života a druhý díl série Vikingové. Taky mi přišel první recenzní výtisk, ze kterého mám obrovskou radost ( Recenze ) a nakonec jsem si knižním veletrhu pořídila Dám ti slunce. Od Jandy Nelsonové jsem četla Nebe je všude, takže jsem si jistá, že se mi kniha bude líbit.









Finn Delaneyové je něco přes dvacet a vede podivný dvojí život. Její otec Joe je přesvědčený, že je zaměstnaná v salonu krásy, ve skutečnosti však Finn každé ráno odjíždí pracovat na stavbu. Stavař Joe hodlal ze své dcerušky vychovat princeznu. Ale Finn touží po jediném, nastoupit do otcovy stavební firmy a pomáhat mu. Joe jí tvrdí, že stavebnictví je chlapská práce, proto to Finn vezme do svých rukou. Pak se však náhle dostane na stavbu konkurenční firmy, k Tateovým. Dokáže Finn najít cestu zpátky do otcova srdce? 












V roce 1995 začal na stránkách britského Independentu na pokračování vycházet deník svobodné třicátnice Bridget Jonesové, které dělají starosti hlavně vlastní váha, příjem kalorií, kariérní postup a citové vydírání ze strany mužskéh pohlaví. Nikdo tehdy netušil, s jakým ohlasem se tento text setká. Neuplynuly ani tři roky a z Deníku se stala přímo kultovní kniha. Deník, vedl v Británii po několik měsíců žebříček nejprodávanějších knih a v roce 1997 získal prestižní cenu British Books Award za nejlepší knihu roku.





Pokračování s názvem Bridget Jonesová- S rozumem v koncích má všechny předpoklady, aby zaujalo a pobavilo nejen čtenářky, ale všechny čtenáře, kteří mají rádi inteligentní humor. S hlavní hrdinkou Bridget se setkáváme v době, kdy se jí splnil sen - získala perspektivního partnera. Po měsíční známosti s Markem Darcym však zjišťuje, že není všechno zlato co se třpytí. Naštěstí jsou tady pro případ nouze její věrné kamarádky, cappuccino s čokoládovým loupákem a početná knihovna plná nejrůznějších příruček.










V temných a špinavých solných dolech Endovieru si doživotní trest odpykává osmnáctiletá dívka. Calaena byla od dětství trénovaná k jedinému úkolu - stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ale udělala chybu. Nechala se chytit. Korunní princ jí nabídne poslední šanci: Svobodu výměnou za velkou oběť. Musí ho reprezentovat v turnaji, kd se proti sobě postaví 24 šampionů, těch nejlepších vrahů a zlodějů z celé země. 










Jude a její dvojče Noah jsou si neuvěřitelně blízcí. Když je jim třináct, Jude pochopí, že je krásná, a Noah zas že je gay. Třináctiletý Noah má kromě své sestry už jen jedinou lásku: kreslení. A dělá všechno pro to, aby se dostal na prestižní uměleckou školu. Jude naproti tomu víc řeší kluky a barvu nové rtěnky. O tři roky později je všechno jinak. Na školu snů se dostala Jude, ale je z ní zakřiknutá šedivá myška, co se schovává za své výtvory. Z Noaha se stal pařmen a lamač dívčích srdcí. A jejich máma je mrtvá.


A jaké nové knihy jste si pořídili Vy?
Mějte se krásně :)