čtvrtek 10. listopadu 2016

Otevíračka #6

Ahoj!
 Dneska mi dorazil další balíček, na který jsem se dlouho těšila. Na konci října jsem se přihlásila do soutěže o recenzní výtist od nakladatelství Omega. Měla jsem štěstí a soutěž vyhrála. Dokažete si představit mou radost. Přiznávám, že kniha je trochu jiného žánru než na jaký jsem zvyklá, ale stačilo si přečíst anotaci, a okamžitě se mi knížka zalíbila. A co mi teda přišlo? :)


 Kniha byla ukázkově zabalená.. už tušíte o jaký titul se jedná? 

Tak a tady je. Ztracená od Adama Nevilla :)

Anotace:
Píše se rok 2053.

Kvůli změně klimatu se miliardy bezdomovců a hladovějících stávají snadnou kořistí pro pandemie, které zaplavují svět. Gangy násilníků a bandy pašeráků lidí živořících v rozpadajícím se světě. v němž vládne ''královna Smrt'', mají žně.

Hrdinovi drsného románu se svět změnil v peklo před dvěma roky, kdy se mu ztratila čtyřletá dcera. Co se vlastně stalo? Okamžiky před jejím zmizením mu tkví stále před očima, ale policie nemá zájem - kdo by se v šíleném světě ještě staral o nějaké ztracené dítě? Musí dcerku najít sám.... 

Znáte Ztracenou? Jak se Vám líbila?
Mějte se krásně :)