úterý 29. listopadu 2016

My čteme #2

Ahoj!
Další měsíc je tu, a s ním i nová kniha v projektu My čteme! Minulý měsíc se mi jen tak tak povedlo přečíst Obraz Doriana Graye, který byl opravdu skvělý. Tento měsíc jsem to ale bohužel nestihla... moc věcí do školy, dva recenzní výtisky, brigáda, kroužky... určitě jste si všimli i malé aktivity na blogu. Ale hodlám to v prosinci všechno dohnat! A co tedy přinesl listopad?
Mám neskutečnou radost z toho, jak se skupina rozrůstá. Opět přibylo několik nových členů a s nimi i větší aktivita v diskuzích, a samozřejmě v hlasování. Pokud jste se ještě někdo nezapojil můžete to napravit: My čteme

Na listopad připadla kniha Dracula. Jenže já jsem to nestihla, takže se do něj budu muset pustit v prosinci. Vlastní vydání doma bohužel nemám, ale zkusím si udělat malou procházku po Praze, třeba na něj někde narazím :)



Anotace:
Román Dracula lze zařadit do žánru hororu, či gotického románu a je to klasické dílo literárního vampirismu. Je strukturován jako řada zápisů v deníku a několika dopisů jednotlivých postav. Hlavním hrdinou tohoto temného příběhu je britský právník Jonathan Harker, který odjíždí do Transylvánie na hrad hraběte Drákuly, aby s ním projednal zamýšlenou koupi několika nemovitostí v Londýně. Po několika dnech strávených na tajemném místě po boku děsivého hostitele Jonathanovi dochází, že jeho návrat je odložen na dobu neurčitou. ba dokonce, že se nejspíš už nikdy do Londýna ke své milované snoubence nevrátí. On i jeho nicnetušící snoubenka se tak stávají obětí strašlivého upíra s ještě strašlivějšími úmysly.








Tak já se na Draculu budu těšit v prosinci a k němu si vezmu i tu co bude vybrána na poslední měsíc v roce. Zatím to vypadá na knížku Tři mušketýři.

Mějte se krásně!