pondělí 3. října 2016

Přírůstky za Září 2016

Ahoj! Moje hromadění v uplynulém měsíci bylo vcelku úspěšné, sehnala jsem si dvě knížky k maturitě, nového Harryho Pottera, do nebe vyzdvihované Než jsem tě poznala a Růže podzimu, které mi padly do oka v Levných knihách.






Kniha obestřená tajemstvím a vraždou, která popisuje život hlavní hrdinky Autumn. Nastupuje na novou školu, v jejím životě se objeví zajímavý kluk, prostě se všechno obrátí vzhůru nohama. Autumn se ocitne ve středu pozornosti, ale zvládne být hvězdou i přes svá tajemství?
Autumn Roseová má možnost zachránit svět, který miluje. ale jakou cenu za to bude muset zaplatit?

Už jen podle anotace se mi kniha zdá zajímavá, jediná potíž je v tom, že je to druhý díl... musím sehnat ten první!









Do města Hameln přichází mladý muž- Krysař- aby zbavil město přemnožených krys. Zamiluje se do dívky Agnes a ona jeho lásku opětuje. Krysy vyžene, konšelé mu však odmítnou zaplatit. Postupně objevuje, že krysy nebyly jedinou špínou, která se v městečku přemnožila.

Před prázdninami jsem nakoukla na seznam povinné četby a když jsem zjistila, že je tam i Krysař, hned jsem dostala chuť si ho přečíst. Je to klasika, kterou by měl každý znát.









Kniha obsahuje dva příběhy- Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo.

Obraz je trochu hororový, Malíř Harward namaluje portrét svého přítele Doriana, nezkušeného mladíka, který díky obrazu získá lásku společnosti a díky ní se ukáže jeho temná stránka.

Strašidlo je o duchu sira Simona, kterého vytrhnou ze zámku Canterville, kde straší. A to má v plánu i s další rodinou, ale vše se trochu zvrtne.

Připojila jsem se na Goodreads do skupiny, která každý měsíc vybírá jednu klasickou knihu a tu musí její členové za měsíc přečíst. Je to super nápad, a ostatní budou rádi když se zapojíte - My čteme.








O Prokletém dítěti se snad moc rozepisovat nemusím, už jsem ho představila tady: Otevíračka #4.

Na tuhle knížku jsem se těšila už od doby kdy jsem zjistila, že vyjde. Sestra si jí pořídila v originále a tak mě občas vytáčela do běla spoilery... ale nečetla jsem na něj žádné recenze, takže až dočtu resty a pustím se do něj s čistým štítem.

Málem ani Otevítačka nebyla, to focení bylo strašný zlo. Kamarádka byla se mnou když jsem balíček otevírala, a myslela, že jsem se zbláznila když jsem začala skákat radostí! Na Harryho příběhu jsem vyrostla, a proto je to pro mě jako když malý dítě najde pod stromečkem to co si přálo. Ale věřím, že podobnou reakci měli i jiní příznivci Harryho!  





A jsme u poslední knížky, je to příběh Louisy, a ukazuje, že i jeden člověk, kterého potkáte, Vám může od základů změnit život. Will je upoutaný na kolečkovém křesle, kvůli nehodě. Ztratil chuť žít a je jen na Louise, jestli ho zachrání a dokáže mu, že je rozhodně pro co žít.

Přiznám se, že jsem už viděla film, který je podle mého názoru naprosto dokonalý, ale podle recenzí je to jen zlomek knihy. Ostatně jako vždycky. Moc se na ní těším, od autorky zž jsem něco četla, a tak vím, že Než jsem tě poznala, přečtu jedním dechem.







Jaký u Vás byl minulý měsíc? Já si ho dost užila, i když začala škola, ale tak co se dá dělat :)

Mějte se hezky!