neděle 16. října 2016

Podzimní knižní veletrh

V pátek jsem navštívila Havlíčkův Brod kde se konal podzimní knižní veletrh. Sice jsem nestihla Humbook v Praze, ale i tak jsem nadšená. Sice na samotném veletrhu byla hlava na hlavě a nedychatelno, ale rozhodně bylo na co koukat a hlavně vystavovatelé byli neskutečně milí. Navštívila jsem i pár přednášek a besedu s Václavem Klausem. A jak jsem si veletrh užila? Pojďte se podívat! :)

Na místo jsme dorazili asi s hodinovým předstihem, takže jsme si v klidu prošli město.
 
















 Neodolali jsme a museli se mrknout i do knihovny, která se mi moc líbila. Nenapadlo by mě jak může být zelená barva tak příjemná v knihovně, a jak úžasně útulné prostředí vytvoří.




















Vrátili jsme se zpátky ke kulturáku, kde už se táhla pěkná fronta. Koupili jsme lístky a hurá dovnitř.


Během hodinky se sál zaplnil a my si sedli do kavárny v patře.

Musela jsem si dát něco na posilněnou abych se pak dostala ke knížkám :)



Nakonec jsem si opatřila nové antistresové omalovánky, na kterých jsem poslední dobou docela závislá...


Na tuhle knížku už koukám strašně dlouho, a díky kladným recenzím a malé pomoci jedné kolemjdoucí byla volba jasná :)



Samozřejmě nemůžou chybět ani různé drobnosti...


A nakonec jsem si nechala super knihomolské tašky, které jsem objevila dost náhodou. Prostě jsem nemohla odolat! :)


Tak a to je vše! Nechatěla jsem se moc rozepisovat, radši jsem zvolila trochu fotočlánek ;) Tak doufám, že se líbil! Mějte se krásně! :)