sobota 1. října 2016

Otevíračka #4


Ahoj! 
Po dlouhé době zas nějaká ta otevíračka :) Na tuhle knížku jsem se strašně těšila, a měla jsem jí objednanou ještě než oficiálně vyšla :) Konečně přišla a já si pro ní mohla dojít :) Bohužel přišla v úterý a já na ní musela počkat až do pátku (dlouhá škola a státní svátek) ale stálo to za to! :)




Balíček byl pečlivě zabalený ale stačila hrubá síla :D


Mega moc papíru, ale aspoň je knížka v pořádku :)


A tady je! Docela mě překvapil formát, oproti vydání v originále je o dost malá, ale zase tlustší. Je to taková cihlička :D Mám z ní obrovskou radost :) A co vy? Už máte Prokleté dítě doma? :)

Anotace:
Harry Potter to nikdy neměl snadné a teď, jako přepracovaný zaměstnanec Ministerstva kouzel, manžel a otec tří školáků, to má ještě těžší.
Potýká se s minulostí, která nechce zůstat tam, kam patří,a jeho nejmladší syn Albus se mezitím musí prát s tíhou rodinného dědictví, o něž nikdy nestál. Minulost a současnost se čím dál hrozivěji prolínají a otec i syn zjišťují nepříjemnou pravdu: Temnota někdy vyvěrá z nečekaných míst....

Tak malá ochutnávka a já už se nemůžu dočkat až si knížku přečtu :) 
Mějte se krásně! :)