středa 26. října 2016

My čteme #1

Ahoj! 
Protože už mám volno a čas, konečně jsem se dostala k projektu My čteme, o kterém jsem se Vám už zmiňovala. Pro říjen je vybraná knížka Obraz Doriana Graye. Už před nějakou dobou jsem viděla film a proto jsem moc ráda, že jsem se prostřednictvím tohoto nápadu dokopala i ke čtení knižní předlohy a to, že jsem si knížku našla i v seznamu povinné četby byl malý bonus :)

Projekt My čteme vymyslela Kristýna z blogu The Book Talk , a musím říct, že se jí to fakt povedlo. A jak to funguje? Jestli jste na Goodreads, najděte si skupinu My čteme a připojte se k ní. Každý měsíc se vybere jedna knížka (o které se hlasuje), a ta se za ten následující měsíc musí přečíst. Myslím, že na listopad je Pýcha a předsudek, ale je to hodně těsné s dalšími tituly. 

Obraz Doriana Graye mám zatím rozečtený, ale plánuju ho dneska dokončit, tak mi držte palce ;) Naštěstí mám doma vydání od Fortuna Libri, po kterém jsem skočila v levných knihách, a nemusela jsem si jí půjčovat v knihovně, protože bych se asi docela načekala... Dorian je pořád vypůjčený! Tohle vydání má v sobě i Cantervillské strašidlo, takže se do něj možná potom pustím :)






Anotace:
Hororový příběh. Malíř Basil Harward maluje obraz svého přítele Doriana Graye, nezkušeného pohledného mladíka, ten se díky obrazu stane miláčkem společnosti a snadno podlehne jejímu vlivu a vrhne se do života plného erotiky, alkoholu a drog.









Moc bych chtěla poděkovat Kristýně za tenhle super nápad, myslím, že málokdo četl nějakou tu klasiku dobrovolně, povinná četba je přece jen (aspoň pro mě) dost svazující. Povedlo se jí vymyslet cestu jak se k těmhle klasikám dostat a ještě tak, aby to ostatní bavilo :)

Mějte se krásně! :)