středa 24. srpna 2016

Mushy Gushy Book Tag


Dlouho jsem hledala nějaký pěkný Tag, a konečně jsem ho našla u Ádi která ho zas našla jinde a tak dál. Jako svůj první vyplněný Tag jsem chtěla něco kratšího, ale krátký neznamená jednoduchý a tak mi dal docela zabrat.. ale jak jsem se s tím poprala, posuďte sami... :)



 
1. Valentýnky
Kniha s růžovou, červenou a bílou na obálce
Moje první myšlenka byla, proč to musí být růžová? Proč ne modrá? Černá?
Kdyby nebyla podmínka růžová, bylo by to o dost jednodušší. 
Nakonec mě ale zachránil Harry Potter a Vězeň z Azkabanu... jak já toho brejlouna miluju! Každopádně, růžový název, Harryho červený plášť a jméno autorky bíle. Hurá! Jde se na další úkol! :)

 

 
2. Milenec
Kniha s nejlepší první větou

Ha! Tak tohle je nejlehčí! Určitě nejlepší začáteční větu má Marťan. Představte si, že uvíznete na Marsu a je téměř jisté, že tam zemřete na nedostatek jídla, přírodní poměry, opotřebení strojů...Tahle věta to prostě vystihne.
Marťana jsem dočetla před nedávnem a proto mě hned napadl on :)
,,Jsem v hajzlu."






3. Jahody obalené v čokoládě
Nejoblíbenější knižní dvojice
  
Tak tohle bylo sakra těžký vybrat... Mám jich tolik, že jsem si to musela hodně rozmyslet. 
Nakonec jsem hledala pár který dohromady funguje jako tým a bez sebe nedají ani ránu. To už nebylo tak těžký. Vybrala jsem tedy Gwendolyn a Gideona ze série Drahokamy. Jako jednotlivce je moc nemusím, ale dohromady je mám moc ráda :D





4. Růže
Nejromantičtější knižní dvojice

Tak o tomhle jsem nemusela moc přemýšlet. Katniss a Peeta z Hunger games jsou jasná volba. 
Bojují v aréně, pomáhají si a pak jsou ochotni jeden pro druhého položit život. Sice je mi líto Hurikána ale tyhle dva se k sobě hodí o moc víc. 
Ať Vás provází štěstěna! :D






5. Plyšový medvídek
Kniha, která tě donutí chtít se k někomu přitulit

Vždycky když dočtu nějakou sérii nebo knížku která se mi líbila tak mám takový pocit :D Je to těžký...
Nakonec jsem vybrala Knihu přání, která si mě vážně získala.. Myslím, že každá holka co má ráda knížky by si ráda na chvíli vyzkoušela postavu Lily.
Taky se mi moc líbila forma psaní a příběh celkově.. prostě jí můžu jen doporučit! :)





6. Pizza 
Nejlepší kniha kterou jsi v poslední době četla

Hned co jsem přijela z táborů, pustila jsem se do série Selekce, a protože jsem neměla knížku měsíc v ruce, přečetla jsem ji zhruba za čtyři dny celou. Nejlepší se mi jevil hned první díl.
Sice můžete slyšet jak je tato série podobná Hunger games nebo podobným knihám, ale ne. Jsou tu stejné prvky, ale ty se teď vyskytují skoro všude. 
Další jasná volba! :)




Tak a jsme u konce! Na to jak byl tenhle Tag krátký, mi dal docela zabrat. 
A co vy? Jak byste ho vyplnili? :)