středa 25. května 2016

Svět knihy 2016


 Přeji Vám krásný středeční večer, dodatečně přidávám článek o Světu knihy... hodně pozdě ale přece! :) Bohužel, letos mi čas nedovolil se do Prahy dostat, takže jsem poprosila mamku, která tam jela od práce, aby mi přivezla co nejvíc letáků a záložek, abych z toho taky něco měla. Naštěstí na mě nezapomněla a přivezla mi tašku plnou úlovků a dokonce i malé bonusy... :)


 Letáků a katalogů opravdu nebylo málo, ještě teď je nemám všechny pročtené.. 


Nevím, jak vy, ale já tyhle mini knížky naprosto miluju :) Jsou super, neprozradí děj, ale přitom si máte možnost osahat styl jakým je kniha napsaná a pak se rozhodnout jestli budete číst dál. Taková vymazlenější anotace :) 


A z očekávaných věcí tu máme záložky... Snad mi nějakou dobu vydrží, na jejich ztrácení jsem expert... Při minulém přerovnávání knihovny jsem jich z knížek vyklepala pěknou hromadu :D To je prostě to, když dočtete a pak jí v knížce necháte :) 


A tohle je první bonus, antistresové omálovánky.. Už jsem si na ně brousila zuby, ale než jsem se odhodlala, mamka mě předběhla.. :) Díky nim mám v plánu novou rubriku.. nechte se překvapit.. :)



A nakonec druhý bonus s velkým B. Mamka si asi prošla ten seznam knížek, které bych si ráda pořídila a přivezla mi tuhle krásku.. :) Mám z  ní obrovskou radost  :) Přečtěte si anotaci, třeba Vás zaujme a tuhle sérii (Volání kukačky - Hedvábník - Ve službách zla) si přečtete ;)

Anotace:
Představte se, že jednoho dne obdržíte balíček s useknutou ženskou nohou... I neohroženou Robin Ellacottovou, asistentku soukromého detektiva Cormorana Strika, tento záhadný balík vyděsí k smrti. Jejího šéfa hned tak nic nerozhodí, ale ani on tuhle výstrahu nebere na lehkou váhu. V minulosti narazil na čtyři osoby, které přicházejí v úvahu jako viníci - a Strike moc dobře ví, že žádná z nich se neštítí ani nejhoršího násilí. Policie se zaměří na jednoho z podezřelých, jenže Strikovi je čím dál jasnější, že právě ten pachatelem není. Spolu s Robin se pustí do pátrání na vlastní pěst a ponoří se do temných a zvrácených světů zbylých tří podezřelých, Záhy však dojde k dalším hrůzným činům a Strikovi s Robin začne rychle docházet čas...

Detektivky jsou prostě moje srdcovka :)

A co vy? Byli jste na Světě knihy? A co říkáte na knihu Ve službách zla? 
Pište, jsem zvědavá a aspoň mi trochu pomůžete představit si jaké to v Praze bylo :) !