čtvrtek 28. dubna 2016

Otevíračka #2

Ahoj! 
Mám tu pro Vás další otevíračku :) Dneska mi přišel balíček z Knižního klubu, a z úlovků jsem vážně nadšená!




 Do balíčku bylo těžké se dostat, byl dost pečlivě zabalený ;)


Ale nakonec povolil a už můžete vidět nové přírůstky! Super je i ten leták, další do sbírky (o tom někdy bude určitě článek).


 A tady je máme! Moje největší srcovka, Velký Gatsby od Fitzgeralda. Už jsem ho četla aspoň třikrát a prostě mě nikdy neomrzí. A protože jsem dostala chuť si knížku přečíst znova, a vím že to není naposled, rozhodla jsem se konečně si obstarat vlastní, a když jsem uviděla tuhle obálku bylo to jasný rozhodnutí! :)
Příliš mnoho Kateřin jsem ještě nečetla a chci mít Johna Greena kompletního ;)
Obě knížky už jsem přidala do budoucího čtení.

Četli jste je? Jaký je Váš názor? :)