neděle 24. dubna 2016

Otevíračka #1

Je to docela dlouho co mi balíček přišel, ale nějak jsem to nestíhala sem dát. Na facebooku jsem náhodou narazila na narozeninovou soutěž od YOLI, a protože výhra byla vážně lákavá, šla jsem do toho. Nemám na soutěže štěstí, a ani jsem  nečekala, že by se mohlo zadařit. Byla jsem proto hodně (hrozně šíleně mega moc) překvapená, když mi přišel email s tím, že jsem vyhrála.

 Za pár dní mi přišel očekávaný balíček. Hrozně jsem se těšila až ho otevřu, a tak jsem měla docela problém ho ještě vyfotit :D Nakonec jsem se přemohla a po vyblejsknutí rozbalovala.
 Všechno bylo krásně složené a z deníčku čouhaly dvě záložky. (Opět velký problém s focením, už jsem chtěla aby bylo všechno venku)
A tady to máte! Měla jsem ohromnou radost, a hned se pustila do čtení knihy Will Grayson, Will Grayson. Strašně jsem se těšila až si jí přečtu, Green a Levithan jsou autoři na které prostě nedám dopustit, a proto jsem byla nadšená, když jsem zjistila že společně napsali knihu. Na Odvrácenou tvář lásky jsem poslední dobou pořád narážela, a kdyby se ke mě nedostala takhle, asi bych si ji brzy pořídila. Záložky jsou super, vždycky se hodí, stejně jako tužka ;) A co se týče toho deníčku, dlouho jsem nevěděla co s ním, ale teď ho sebou furt tahám a píšu si do něj věci, které jsou pro mě svým způsobem zajímavé a důležité (oblíbené texty písniček, hlášky kamarádů...).

Závěrem bych chtěla poděkovat YOLI, za to že uspořádala takovou soutěž, a za to že vydávají tak super knížky! :)

A ode mě můžete očekávat do pár dní recenzi na Will Grayson, Will Grayson ;)