čtvrtek 24. března 2016

Budoucí čtení

Před týdnem jsem narazila na dobré řešení pro ty, kteří mají doma hodně knížek a neví co číst dřív. Inspiraci jsem si půjčila z Lavender books. A o co jde? Stačí Vám papír, seznam knížek které chcete číst a nemůžete se k nim dostat, a nějaká sklenice (to je jen příklad, můžete použít cokoli jiného, a nemusíte to mít jen na knížky, bylo by to dobré i na filmy a seriály).

Mám doma 42 knížek které si chci přečíst, a nemůžu na ně najít čas kvůli knížkám z knihovny. Takže jsem se dneska dokopala a takový ''budoucí čtení'' jsem si taky udělala. Ale ještě musím vymyslet ten název.




Nejdřív jsem si nadepsala 42 lístečků s knihami které mám v knihovně a chci je přečíst. A potom abych to trochu obzvláštnila, přidala jsem 7 papírků s tituly které nemám a chci si je pořídit protože mi chybí do celé série a podobně. Pomalu budou lístečky přibývat, vzhledem k tomu jak mi poslední dobou přibývají knihy.


Papírky jsem seskládala tak aby nebyly vidět názvy. Nechci žádné nápovědy. Barvy jsem dala různé, abych si nepamatovala pod jakou barvou jaká kniha je. Celkem se mi líbí ta barevná různorodost, není to nuda. Přemýšlela jsem že bych papírky ještě nějak pomalovala, ale nechci aby to bylo přeplácené. 


Tady už si nádobka trůní v mé knihovně. Ještě si jí chci naplnit a trochu vymazlit, i když takhle obyčejně nevypadá tak děsně ne? Moje představa je taková že si každý měsíc 10. dne  vylosuji jeden papírek. Když to bude jeden z těch 42, přečtu knížku z knihovny. Pokud vytáhnu jeden z těch 7, bude to první knížka kterou si ten měsíc koupím.

Postupně losování budu přidávat. Máte taky něco podobného na výběr knížek?